Tulajdonosváltozás bejelentése

Tulajdonosváltozás bejelentése

Tulajdonosváltozást kizárólag irat alapján végzünk.

I. A tulajdonjog változása az alábbi iratok valamelyikével igazolható:

  • Adásvételi szerződés
  • Tulajdoni lap másolat
  • Bejegyzési engedély
  • Bejegyző határozat
  • Hagyatékátadó végzés
  • Árverési jegyzőkönyv
  • Bármilyen más irat, ami hitelt érdemlően igazolja vagy legalább valószínűsíti a tulajdonjogváltozás tényét, időpontját és az új tulajdonos(ok) személyét.

Az iratokat elegendő szkennelve elküldeni az iroda@nyolckor.hu címre.

II. Az átíráshoz szükséges további adatok:

  1. Emailcím - tulajdonosi portálhoz mindenképpen szükséges. Amennyiben egy tulajdonos megad emailcímet, azzal emailen kommunikálunk, azaz még a közgyűlési meghívót is emailen kapja. Fontos: az emailjeink gyakran kerülnek spam mappába, ezért célszerű gondoskodni arról, hogy a nyolckor.hu domainbe tartozó emailcímekről érkező leveleket ne tekintse levélszemétnek a rendszer.
  2. Telefonszám (ha lehet, mobilszám) havária esetére.
  3. Levelezési cím arra az esetre, ha valamilyen ok miatt mégiscsak papír alapú levelet kellene küldeni.

Az átírást követően a tulajdonos emailt kap a tulajdonosi portálról illetve egy egyenlegközlőt, amiben a társasház bankszámlájának száma, a fizetési kötelezettség összeg és az ingatlan egyéb adatai is megtalálhatóak.


📄 GyIK