Tulajdonosváltozás bejelentése
Tulajdonosváltozás bejelentése
Tulajdonosváltozást kizárólag irat alapján végzünk.
I. A tulajdonjog változása az alábbi iratok valamelyikével igazolható:
- Adásvételi szerződés
- Tulajdoni lap másolat
- Bejegyzési engedély
- Bejegyző határozat
- Hagyatékátadó végzés
- Árverési jegyzőkönyv
- Bármilyen más irat, ami hitelt érdemlően igazolja vagy legalább valószínűsíti a tulajdonjogváltozás tényét, időpontját és az új tulajdonos(ok) személyét.
Az iratokat elegendő szkennelve elküldeni az iroda@nyolckor.hu címre.
II. Az átíráshoz szükséges további adatok:
- Emailcím - tulajdonosi portálhoz mindenképpen szükséges. Amennyiben egy tulajdonos megad emailcímet, azzal emailen kommunikálunk, azaz még a közgyűlési meghívót is emailen kapja. Fontos: az emailjeink gyakran kerülnek spam mappába, ezért célszerű gondoskodni arról, hogy a nyolckor.hu domainbe tartozó emailcímekről érkező leveleket ne tekintse levélszemétnek a rendszer.
- Telefonszám (ha lehet, mobilszám) havária esetére.
- Levelezési cím arra az esetre, ha valamilyen ok miatt mégiscsak papír alapú levelet kellene küldeni.
Az átírást követően a tulajdonos emailt kap a tulajdonosi portálról illetve egy egyenlegközlőt, amiben a társasház bankszámlájának száma, a fizetési kötelezettség összeg és az ingatlan egyéb adatai is megtalálhatóak.